Coldplay sponsort onze kids!

We krijgen een gitaar van Coldplay, en die geven we natuurlijk meteen weer weg! Onze Ruben moest even in zijn arm knijpen toen hij gisteren een belletje kreeg van het management van Coldplay. Coldplay had gehoord dat Ruben al een tijd gitaren verzameld om ze te geven aan kinderen die wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken. De wereldberoemde Britse band wil hem nu helpen: de band doneert binnenkort een instrument aan zijn stichting.

“Het ging eerst via Live Nation, de Mojo van Amerika”, vertelt Ruben. Ze zeiden dat Coldplay geïnteresseerd was om een donatie aan mijn stichting te doen en of ik mijn adres door kon geven. Ik denk dat er één dezer dagen een grote doos geleverd wordt. Coldplay is op dit moment in Nederland en treedt vier avonden op in de Johan Cruijff Arena. Morgenavond is het laatste concert. Ruben heeft gevraagd of hij de band persoonlijk kan bedanken. “Ze zitten dicht bij, waarschijnlijk in een hotel. Van Krommenie naar Amsterdam is een kwartiertje rijden. Het lijkt me leuk ze te ontmoeten. Dat zou voor onze kleine organisatie en voor de kinderen een enorme boost zijn.”